Poniżej znajdziesz więcej informacji odnośnie naszej potencjalnej współpracy.
1. Kontakt
Kontaktujesz się z nami pisząc na nasz adres mailowy: biuro@jmdprojekt.pl, lub poprzez nasze social media (Facebook, Instagram).
Informujesz nas, czego ma dotyczyć projekt (wizytówki, ulotki, logotyp…), w jakim stylu chcesz aby został wykonany, terminie realizacji na jakim Ci zależy, oraz czy posiadasz ewentualne materiały, które chcesz aby zamieścić w projekcie. Odpiszemy na twoje zapytanie, najszybciej jak to tylko możliwe.
2. WYCENA
W odpowiedzi na twoje zapytanie odsyłamy ci wycenę. Przy akceptacji wyceny, prosimy przesłać więcej szczegółów odnośnie projektu (dane, teksty, rodzaje grafik jakie chcesz abyśmy zastosowali). W odpowiedzi, prześlemy informacje o przyjęciu zlecenia do realizacji wraz z numerem zamówienia.
3. PROJEKT
Przygotowanie standardowego projektu graficznego zajmuje nam zazwyczaj do 1 dnia roboczego. Po ukończeniu, przesyłamy propozycję na maila klienta w formie screenshota.
W przypadku akceptacji projektu przesyłamy numer rachunku bankowego w celu uiszczenia płatności. Po przesłaniu potwierdzenia przelewu bankowego przesyłamy projekt w formie użytkowej.
Gdy klient posiada jakieś zastrzeżenia co do przesłanego projektu, chętnie naniesiemy niezbędne poprawki. Zależy nam na zadowoleniu naszych klientów.
4. DALSZA WSPÓŁPRACA
Mamy ogromną nadzieję, że po skorzystaniu z naszych usług, wrócisz do nas niezwłocznie w celu rozwijania dalszej współpracy. 😉